Villa de leyva te paard! - Reisverslag uit Villa de Leiva, Colombia van alissa en nina - WaarBenJij.nu Villa de leyva te paard! - Reisverslag uit Villa de Leiva, Colombia van alissa en nina - WaarBenJij.nu

Villa de leyva te paard!

Blijf op de hoogte en volg alissa en nina

05 Februari 2016 | Colombia, Villa de Leiva

Hola!

Vannacht niet zo heel Goed geslapen maar na de mooie ervaring van vandaag ben ik dat al weer vergeten!

Om 9:00 werden we opgehaald in ons hotel door een super enthousiaste gids, Awad is zijn naam. Hij nam ons mee naar de plek waar de paarden stonden. Daar wachte nog een super lieve oudere man. Hij was de eigenaar van onze paarden. Mijn paard hete Caramello wat wel toevallig is want ik ben gek op Karamel!!!
Vanaf daar begon onze tocht door het prachtige landschap. Eerst gingen we naar een huisje van klei, de gids wist echt veel te vertellen en hun enthousiasme stak ons gewoon aan.

Daarna gingen we echt richting de bergen waar we super mooi uitzicht hadden over het landschap. Vanaf daar gingen we naar het fosil museum erg interessant. Hij wist ook weer veel te vertellen waar door je ook echt wat te weten kwam.
Helaas gingen we daarna al weer terug.

Eenmaal in het dorpje terug heeft hij ons wat goede restaurantjes laten zien en nog veel verhalen verteld onder het genot van een kopje echte Colombiaanse koffie.

We zijn nu heerlijk an het lunchen en nog onder de indruk van de geweldige Tour! Weer een om af te strepen van onze Bucket list.
Wauw!

Vanavond gaan we de zonsondergang bekijken onder het genot van een flesje wijn. Morgen staat ons weer een nieuw avontuur te wachten in een nieuwe omgeving namelijk San gil!

Voor nu adios en tot snel!