Bogota op zijn best - Reisverslag uit Bogota, Colombia van alissa en nina - WaarBenJij.nu Bogota op zijn best - Reisverslag uit Bogota, Colombia van alissa en nina - WaarBenJij.nu

Bogota op zijn best

Blijf op de hoogte en volg alissa en nina

15 Februari 2016 | Colombia, Bogota

Hola,

Zo onze luie zaterdag gister is toch nog zeer actief geworden.
We zijn gaan dansen en wel de Salsa!

Na een tijdje op bed gelegen te hebben, de hele dag, gingen we uit eten. We gingen weer naar parque 93 waar het super druk was. We waren wat later dus overal speelden al bandjes. Alles was ook versiert want jaja het is vandaag Valentijn. Dus Nina en ik zaten Romantisch bij kaarslicht, hartjes lolly's en hartjes ballonnen te eten. We besloten een cocktail te nemen, mojito!
Nina vond hem toch niet zo lekker dus pakte ze een Corona en dronk ik haar mojito op.

Ondertussen hadden we contact gehad met Cindy en Erick die ons mee uit zouden nemen om wat te gaan drinken in Bogota. We hadden om half elf afgesproken bij een park dat Las hippies hete. Het hotel beld keurig een taxi voor je en schrijft alle nummers op etc.. Eenmaal daar waren hun er natuurlijk nog niet, we waren al extra laat gegaan want we hadden al zo iets verwacht. Na een tijdje kwamen ze er aan en gingen we naar een pub BBC, Bogota beer company. Je krijgt daar geen kleine glazen maar meteen super grote. Na een drankje gingen we naar Downtown en daar gingen we naar een bar waar een bandje Salsa muziek speelden. Toen kon het feest echt beginnen. We hebben gedanst alsof ons leven er vanaf hing en we hebben alle 2 leren salsa dansen. Het was erg gezellig iets te gezellig! Ook hier werden we weer eens de kroeg uit geveegd haha! Zal ook eens niet.

Eenmaal buiten hebben we nog hele tijd staan praten voordat we een taxi namen. Toen kozen we een hele leuke taxi-chauffeur uit. Hij wou Nederlands leren, dus daar hielpen we hem wel bij en hij kon Duits. Het enige wat hij in Duits kon was de hitler groet hahaha! Hij zette nog een goed muziekje op en we gingen swingend in de auto maar het hotel. Cindy en Erick brachten ons keurig terug met de taxi zodat we niet alleen hoefde. Dat was wel erg prettig.

Helaas was het ondertussen 5 uur 's morgens en ging ik slapen maar over 5 uur zouden we al weer naar de markt gaan. Ik had al z'n vermoeden dat dat niet helemaal meer ging lukken. Nina lag in diepe slaap in bed, met geen mogelijkheid wakker te krijgen en ik kon maar niet in slaap komen. Dus we hadden besloten Lucy een berichtje te sturen of we er niet een lunch van konden maken. Dit was geen probleem en we zijn weer in diepe slaap gevallen.
Om 1 uur werden we opgehaald door Lucy, alle twee brak maar hadden wel echt honger. Het was super lekker weer in Bogota dat was wel super lekker. We zijn naar Usasquen gegaan naar de markt. Ze heeft ons mee genomen naar een restaurantje waar je heerlijk kon eten. Alles was vers gevangen of bereid die dag. Helaas begon bij mij me maag toen te protesteren. Daarna zijn we dan ook terug gegaan naar het hotel.

Eenmaal in het hotel vonden we het ook wel jammer op bed te gaan liggen dus besloten we koffie te gaan drinken bij Juan Valdez, toen we daar aan kwamen was deze al dicht. Dus werden we weer gedwongen om bij Crêpes te eten, wat echt een straf was haha! Dat was precies wat ik nodig had. Een grote wafel met aarbeiensaus en aardbeien en slagroom en ijs. We hadden er samen een gedeelt en ik voelde me meteen weer goed.
Daarna toch maar terug naar het hotel gegaan waar ik in slaap ben gevallen en nu wakker werd. Me koffer is al gepakt, ons laatste nachtje in Colombia.

Wat een mooie reis hebben wij gemaakt!
Met als afsluiting een top weekend hier in Bogota.
Morgen lekker weer naar huis en dan dinsdag weer op Nederlandse bodem waar erwtensoep met rookworst staat te wachten.

Ik hoop dat jullie allemaal genoten hebben van onze reisverhalen en gebeurtenissen.

Adios amigos!

Nina en Alissa

• 15 Februari 2016 - 07:18

Karijn:

Ik heb ineerdaad genoten van de reisverhalen en foto's. Hele goede terugreis! !!

• 15 Februari 2016 - 08:36

Monique:

En of we genoten hebben van jullie verhaaltjes! Zeker weten, ik ga ze zelfs missen haha. Tot gauw en goede terugreis xxx

• 15 Februari 2016 - 09:21

Arjen:

Hoi Alissa
    Fijn dat we de verhalen van jullie hebben mogen delen. We hebben genoten en weer herinneringen opgehaald.
    Groetjes vanuit Afferden

• 15 Februari 2016 - 21:13

Anja:

Hallo reizigers!
    We vonden jullie belevenissen en foto's hartstikke leuk. Het leek alsof we zelf in Colombia waren.