Giron en Bogota - Reisverslag uit Girón, Colombia van alissa en nina - WaarBenJij.nu Giron en Bogota - Reisverslag uit Girón, Colombia van alissa en nina - WaarBenJij.nu

Giron en Bogota

Blijf op de hoogte en volg alissa en nina

11 Februari 2016 | Colombia, Girón

Hola,

Zo even een radiostilte van onze kant.
We hebben namelijk 2 rustige dagen gehad en het internet in Giron werkte niet meer mee toen ik wou gaan schrijven.

Gister zijn we van San gil naar Giron gereden. Het was een kort ritje van 2 uur maar wel een wild ritje door de bergen. Deze keer vind Nina het op de houten achtbaan lijken uit de Efteling. Ik moet zeggen, de chauffeur reed aardig hard! Eenmaal bijna in Giron begon ik wat dingen te herkennen uit de stad Bucaramanga! In eens kwamen we voorbij het park waar we met Jermo zijn familie geweest zijn tijdens onze vorige reis. Old good memories, helaas voor mij eindigde die dag toen in een ambulance hahaha! Na een tijdje kwamen we bij een super leuk klein hotel uit. Dit hotel had de naam " Hotel Chill out!". Dit hebben we dan ook maar letterlijk genomen. Het was er 31 graden dus veel te heet om wat te doen. Lekker in het hotel geluncht met een flesje witte wijn en met een mevrouw gesproken die in de USA woonden en hier met haar Colombiaanse neef op reis was. Daarna weer snel terug voor de waaier en nog even souvenierswinkels bekeken. 's Avonds gingen we weer in het hotel eten want het was geweldig daar! Helaas ook hier weer stomme gekko's maar een hele aardige man begon met ons te praten en daar hebben we gezellig mee gekletst de rest van de avond. En ik ben dus niet naar binnen gevlucht! WOEHOE hoe trots ben ik op me zelf.

De volgende ochtend weer lekker ontbeten met een vers sapje er bij en op naar het vliegveld om terug te vliegen naar Bogota! Nina was vandaag helemaal niet fit waarschijnlijk door het andere eten dan thuis. Dus het is een rustig dagje geworden. De vliegreis was niet zo fijn, het was een onrustige vlucht. Helaas ben ik dat nu wel gewend in Colombia, toch was ik blij weer op de grond te staan. Op het vliegveld stond een lieve taxi chauffeur ons al op te wachten en deze man sprak een beetje engels. Hebben gezellig gekletst in de taxi en voor we het wisten waren we bij het hotel. We zijn naar de supermarkt gegaan en heb voor ons Bruscetta gemaakt. Daarna lekker lui op bed gelegen en uitgerust. 's Avonds gingen we eindelijk weer naar crêpes en waffels en heb ik het broodje gegeten waar ik zolang op gewacht heb. Het is een hele grote bol brood, pan noemen ze het in Colombia. Daar in zit een soort ragou met super lekkere malse kip! Daarna weer terug naar het hotel en weer in bed gaan liggen. Ik heb wie is de mol terug gekeken dus ben nu weer helemaal bij!

Morgen ga ik me familie weer zien. We gaan naar het appartement van me moeder en me zus Diana. Ik heb er super veel zin in!

Slaap lekker en tot morgen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Colombia, Girón

alissa en nina

Actief sinds 03 Jan. 2016
Verslag gelezen: 310
Totaal aantal bezoekers 5753

Voorgaande reizen:

01 Februari 2016 - 16 Februari 2016

Colombia 2016

Landen bezocht: